Όροι Χρήσης

1. Διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω Όρους και Προϋποθέσεις. Κάνοντας/αποδεχόμενοι μια κράτηση μέσω του ιστοτόπου μας, μέσω ή της φόρμας επικοινωνίας, ή μέσω τηλεφώνου ή email, και κάνοντας κράτηση μιας υπηρεσίας που παρέχεται από την Εταιρεία μας, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί πλήρως όλους τους Όρους & Προϋποθέσεις μας όπως αναφέρονται παρακάτω. Εάν διαφωνείτε με οποιοδήποτε μέρος ή μέρη των Όρων & Προϋποθέσεων μας, ΜΗΝ συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο.

2. Όλες οι υπηρεσίες που γίνονται διά κρατήσεως μέσω αυτής της ιστοσελίδας εκτελούνται αποκλειστικά από οχήματα με έγκυρη εμπορική άδεια.

3. Οι εκδρομές μας πραγματοποιούνται καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και την ώρα που ορίζει ο πελάτης, όπως αναφέρεται στη σχετική φόρμα κράτησης.

4. Οι απαιτούμενοι χρόνοι περιήγησης υπόκεινται στις ώρες λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων, των μουσείων και γενικώς των επισκέψιμων χώρων που περιλαμβάνονται στην ξενάγηση.

5. Η σειρά των κυριότερων στιγμιότυπων της περιήγησης, με βάση το δρομολόγιο της περιήγησης, ενδέχεται να υπόκειται σε αλλαγές, λόγω εκτάκτων περιστάσεων πέρα από τον έλεγχό μας ή ανωτέρας βίας.

6. Λάβετε υπόψιν ότι ο οδηγός σας δεν επιτρέπεται να εισέρχεται σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία και να προσφέρει υπηρεσία ξεναγού. Μόνο αδειοδοτημέοι ξεναγοί, εξουσιοδοτημένοι από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού, επιτρέπεται να το κάνουν.

7. Εάν χρειάζεστε έναν αδειοδοτημένο ξεναγό για να σας συνοδεύει στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία, μπορούμε να προτείνουμε έναν αδειοδοτημένο ξεναγό για να σας παρέχει μια τέτοια υπηρεσία ή μπορείτε να βρείτε έναν αδειοδοτημένο ξεναγό της επιλογής σας. Λάβετε υπόψη ότι, εάν επιλέξετε να προσλάβετε την υπηρεσία ενός αδειοδοτημένου ξεναγού για την πλήρη ώρα της περιήγησής σας, θα χρειαστεί μια επιπλέον θέση στο όχημα, επειδή ο ξεναγός σας θα βρίσκεται στο όχημα κατά τη διάρκεια της όποιας περιήγησης. Για παράδειγμα, αν υπάρχουν 3 άτομα στην ομάδα σας, θα πρέπει να επιλέξετε 4 άτομα στο μενού, προκειμένου να παρέχεται το κατάλληλο όχημα για την περιήγησή σας.

8. Όλοι οι διαπιστευμένοι (επίσημοι) αδειοδοτημένοι ξεναγοί είναι ελεύθεροι επαγγελματίες βάσει νόμου, τους οποίους προτείνει ο χειριστής.

9. Οι τιμές περιλαμβάνουν όλα τα διόδια, τα καύσιμα οχημάτων, τα τέλη στάθμευσης και τις χρεώσεις αποσκευών. Ο ΦΠΑ (όπου ισχύει) δεν περιλαμβάνεται.

10. Οι τιμές ΔΕΝ περιλαμβάνουν ποτά, γεύματα, εισιτήρια εισόδου, διαμονή, αδειοδοτημένους οδηγούς/ξεναγούς (η οποία προσφέρεται ως προαιρετική υπηρεσία με επιπλέον κόστος) ή/και φιλοδωρήματα.

11. Για όλες τις υπηρεσίες μεταξύ 23:30 – 06:30 υπάρχει επιβάρυνση διανυκτέρευσης 20%.

12. Ο οδηγός σας θα περιμένει το πολύ 60 λεπτά μετά τον επιβεβαιωμένο, συμφωνημένο και υποδεικνυόμενο χρόνο παραλαβής. Σας παρακαλούμε να είστε στην ώρα σας, διαφορετικά θα θεωρηθεί ως «Μη Εμφάνιση» και θα χρεωθείτε ανάλογα.

13. Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία κράτησης, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες και σημαντικές πληροφορίες της υπηρεσίας που έχετε κάνει κράτηση. Εκτυπώστε το και κρατήστε το μαζί σας κατά τη διάρκεια της περιήγησης ή της μεταφοράς σας.

14. Απαιτείται να δώσετε έναν έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου που είναι σε χρήση και μαζί με εσάς άλλο μέλος της ομάδος σας, κατά τη διάρκεια της περιοδείας σας. Βεβαιωθείτε ότι οι υπηρεσίες περιαγωγής είναι ενεργοποιημένες για αυτόν τον αριθμό και ότι παραμένει ενεργοποιημένος και έτοιμος να λαμβάνει κλήσεις ή/και μηνύματα κειμένου από την Εταιρεία μας, όταν χρειάζεται. Σε περίπτωση που δεν δώσετε έναν τέτοιο αριθμό, κινδυνεύετε να μην μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί σας ή/και να εντοπίσετε την Εταιρεία μας.

15. Οι αποσκευές βρίσκονται σε κίνδυνο/ευθύνη του ιδιοκτήτη καθ' όλη τη διάρκεια της Υπηρεσίας που έγινε κράτηση (Ταξίδι ή Μεταφορά), εκτός εάν είναι ασφαλισμένες. Μικρά είδη, όπως παλτό, περιτυλίγματα, κάμερες, κινητά τηλέφωνα, τσάντες κ.λπ. και άλλες χειραποσκευές υπόκεινται αποκλειστικά στην ευθύνη του επιβάτη, ο οποίος προειδοποιείται για τον κίνδυνο που συνδέεται με οποιοδήποτε τέτοιο αντικείμενο μείνει στα οχήματα.

16. Παιδικά καθίσματα: Η οδηγία 2003/20/ΕΚ της ΕΕ ως ισχύει, ορίζει ότι τα παιδιά πρέπει να κάθονται σε κατάλληλο παιδικό κάθισμα μέχρι να συμπληρώσουν την ηλικία των 12 ετών ή μέχρι να φτάσουν σε ύψος τα 135 cm. Ωστόσο, για τα αδειοδοτημένα ταξί, υπάρχει εξαίρεση. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο παιδικό κάθισμα, τα παιδιά ηλικίας 3 ετών και άνω μπορούν να ταξιδέψουν εφόσον φορούν ζώνη ασφαλείας ενηλίκων. Παιδιά κάτω των 3 ετών ΠΡΕΠΕΙ να ταξιδεύουν σε κατάλληλο παιδικό κάθισμα.

17. Αναπηρικά αμαξίδια: Όλοι οι επιβάτες που ταξιδεύουν με αναπηρικό αμαξίδιο πρέπει να μας ενημερώσουν σχετικώς κατά τη στιγμή της κράτησης. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι το κατάλληλο όχημα είναι διαθέσιμο για να καλύψει τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας. Θα πρέπει επίσης να ενημερωθούμε εάν τα αναπηρικά καροτσάκια είναι πτυσσόμενα, χειροκίνητα ή περιλαμβάνουν μπαταρία ή/και κινητήρα. Αυτή η πολιτική ισχύει και για τα σκούτερ.

18. Οι ενδεικνυόμενες τιμές εκδρομών ισχύουν για τοποθεσίες παραλαβής και/ή αποβίβασης εντός των ορίων της περιφερειακής ενότητος Κρήτης. Πέρα από αυτά τα όρια, ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση, ανάλογα με την απόσταση του προορισμού σας.

19. Όλες οι προσφερόμενες υπηρεσίες εξαρτώνται από καιρικές συνθήκες, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τυχαία ενδεχόμενα γεγονότα που είναι πέρα από τον έλεγχο της Εταιρείας μας, όπως απεργίες, εκδηλώσεις, πλημμύρες κ.λπ. Εν μέρει ή πλήρως, η Εταιρεία μας θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια προκειμένου να εκπληρώσει την συμφωνηθείσα υπηρεσία. Ωστόσο, σε περίπτωση που τέτοιες προσπάθειες αποτύχουν, εν μέρει ή πλήρως, η Εταιρεία μας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για μη απόδοση ακριβώς των συμφωνηθέντων υπηρεσιών.

20. Ταξιδεύοντας αμέσως μετά την περιήγησή σας. Εάν η τοποθεσία αποβίβασής σας είναι το αεροδρόμιο ή το λιμάνι, για να συνεχίσετε το ταξίδι σας (για παράδειγμα, εάν έχετε πτήση να προλάβετε ή το κρουαζιερόπλοιο με το οποίο φτάσατε αναχωρεί σε συγκεκριμένη ώρα) σας προτείνουμε να ακολουθείτε την ακριβή ώρα κατά τις σχετικές οδηγίες του οδηγού σας και προτείνουμε στους επιβάτες να συνάψουν ταξιδιωτική ασφάλιση, προκειμένου να παρέχεται επιπλέον ασφάλεια στην απίθανη περίπτωση μη επιβίβασης. Ενώ καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας επιστρέψουμε στο πλοίο σας ή να σας αποβιβάσουμε εγκαίρως στο αεροδρόμιο, μπορεί, σε ακραίες περιπτώσεις, να υπάρξουν περιστατικά εντελώς εκτός ελέγχου μας και να καθυστερήσουν την άφιξή σας στο αεροδρόμιο, το λιμάνι κ.λπ.

21. Παροχή υπηρεσιών. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται ως ενοικίαση αυτοκινήτου με τον οδηγό να ακολουθεί το εν Ελλάδι ελάχιστο χρονικό όριο. Η ελάχιστη περίοδος μίσθωσης ορίζεται σε τρεις (3) ώρες ανεξάρτητα αν ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει το όχημα για λιγότερο χρόνο. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να παρέχει τις υπηρεσίες που έχει κάνει κράτηση ο πελάτης με όποιον τρόπο θεωρεί κατάλληλο, ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη απόδοση. Για παράδειγμα, η υπηρεσία περιήγησης ή μεταφοράς σας μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με αυτοκίνητα της εταιρείας μας, με ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό, ταξί ή υπεργολάβο ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και άλλες συνθήκες.

22. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει, να αλλάξει ή να αφαιρέσει οποιοδήποτε μέρος αυτών των Όρων & Προϋποθέσεων ανά πάσα στιγμή, χωρίς προειδοποίηση. Οποιεσδήποτε αλλαγές σε αυτούς τους Όρους & Προϋποθέσεις ή σε οποιουσδήποτε όρους που είναι διαθέσιμοι σε αυτόν τον ιστότοπο ισχύουν αμέσως μόλις εμφανιστούν. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο μετά τη δημοσίευση οποιωνδήποτε αλλαγών, δηλώνετε ότι αποδέχεστε αυτές τις αλλαγές. Ως εκ τούτου, είναι δική σας ευθύνη να ελέγχετε αυτούς τους Όρους & Προϋποθέσεις κάθε φορά που χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε υπόψιν τυχόν τροποποιήσεις που έγιναν. Διατηρούμε το δικαίωμα να προσθέσουμε, να αλλάξουμε, να διακόψουμε, να αφαιρέσουμε ή να αναστείλουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο που εμφανίζεται σε αυτόν τον ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών και των προδιαγραφών προϊόντων και υπηρεσιών που περιγράφονται ή απεικονίζονται στον ιστότοπο, προσωρινά ή μόνιμα, ανά πάσα στιγμή.

23. ΠΑΡΑΛΑΒΗ. Απαιτείται από το άτομο που πραγματοποιεί την κράτηση να παρέχει ακριβή λίστα με Ονόματα και Επώνυμα (όπως φαίνεται στα διαβατήριά τους ή τις ταυτότητές τους) όλων των μελών της ταξιδιωτικής ομάδος, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία μας πρέπει να προετοιμάσει όλα τα απαραίτητα δηλωτικά επιβατών εκ των προτέρων, πριν από την πραγματοποίηση. Σε περίπτωση που η παρεχόμενη λίστα είναι ανακριβής ως προς τα πραγματικά ονόματα ή τον αριθμό των επιβατών που φτάνουν, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τις υπηρεσίες σας, χωρίς επιστροφή χρημάτων.

24. Με την κράτηση μιας υπηρεσίας από την Εταιρεία μας, συνάπτετε νομική σύμβαση με την Εταιρεία μας. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα πριν ή προβλήματα κατά τη διάρκεια της εκδρομής, της περιήγησης ή της μεταφοράς, καλέστε μας στον αριθμό τηλεφώνου που σας παρέχουμε. Εάν δεν έχετε κινητό τηλέφωνο που λειτουργεί, παρακαλούμε ζητήστε από τον οδηγό σας να καλέσει το γραφείο από το κινητό του, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε και να επιλύσουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε. Εάν αντιμετωπίσατε προβλήματα κατά τη διάρκεια της περιοδείας σας και δεν τηλεφωνήσατε στην εταιρεία κατά τη διάρκεια της περιήγησης για να διορθώσετε την κατάσταση, συμφωνείτε να ενημερώσετε την εταιρεία μέσω email για τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε και να επιτρέψετε στην εταιρεία να κάνει εύλογες προσπάθειες για να επιλύσει τα προβλήματά σας ικανοποιητικά πριν από τη δημοσίευση τυχόν παραπόνων οπουδήποτε δημοσίως, συμπεριλαμβανομένων ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπων αξιολόγησης, ιστολογίων και οποιωνδήποτε άλλων περιοχών στο Διαδίκτυο. Εάν η εταιρεία επιλύσει τα προβλήματά σας ικανοποιητικά και το ζήτημα επιλυθεί, συμφωνείτε να απέχετε από τη δημοσίευση τυχόν αρνητικών σχολίων, αξιολογήσεων ή κριτικών σχετικά με τις Υπηρεσίες μας στο Διαδίκτυο ή με άλλο τρόπο. Η μη τήρηση αυτής της συμφωνίας θεωρείται παραβίαση της σύμβασης και των όρων με τους οποίους συμφωνήσατε πριν από την κράτηση της υπηρεσίας σας. Όλα τα παράπονα πρέπει να είναι γραπτά (το email θεωρείται επίσης γραπτό) και θα πρέπει να υποβάλλονται εντός 15 ημερών από την υπηρεσία που σας παρασχέθηκε.

25. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας ή εάν υπάρχει κάτι που δεν σας είναι ξεκάθαρο, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε μέσω email ή της φόρμας επικοινωνίας μας και θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: Για κάθε υπηρεσία μεταφοράς που ζητάτε, πρέπει να μας ενημερώσετε για την ακριβή περιγραφή των αποσκευών της ομάδος σας.